Digikerho

Marraskuun digikerhossa (7.11.) Mari Frilander oli kertomassa, kuinka otetaan hyviä valokuvia kameralla ja kännykällä. Saimme ihailla myös Marin upeita luontokuvia.

12.5. Seniorien digi-iltapäivä kunnan valtuustosalissa
jonne kutsuttiin muutkin ikäihmiset, kuin yhdistyksemme jäsenet. Kunnan tervehdyksen toi vt. hallintojohtaja Tuomo Huuskonen.
Järjestäjänä toimi yhdistyksemme digikerholaiset. Paikalla myös
RM-Microsta Mira ja Rauli Andrejeff.
Iltapäivän aikana käytiin paljon erilaisia digiasioita läpi: Mitä laitteita me seniorit käytämme, mitkä sovellukset ovat meille tärkeitä, tietoturvaan liittyviä asioita, päivityksien tärkeyttä yms.
Osallistujat olivat kiitettävän aktiivisia, kysymyksiä sateli ja vastauksia saatiin. Hyvä iltapäivä.

Digikerhon ensimmäinen ensimmäinen tapaaminen nokakkain Pälkäneen pirtillä 2.3.3022. Riitan opastuksella ja toinen toistamme auttaen tutustuttiin whatsappin mainioihin ominaisuuksiin.

Digikerhon ensimmäinen tapaaminen 18.1.2022