Kokoukset

Hallituksen kokoukset

Vuoden 2022 hallitus järjestäytyi jo joulukuussa. Vasemmalta Harri Kauttu, Eija Ollikainen, Tuula Päivinen, Maikki Rantala, Ritva Järvenpää, Tiina Kokkola ja Vesa Mellavuo.

Kevätkokous Nuijantalolla 10.3.2022
Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen määräämät asiat. Kokouksen jälkeen nautittiin kakkukahvit hyvässä seurassa. Lisäohjelmana pidimme arpajaiet Ukrainan hyväksi. Jäsenemme Rauni Tiililä lahjoitti edesmenneen miehensä ja yhdistyksemme jäsnen Paul Tiililän taulun arpajaisvoitoksi, jonka tuotto lahjoitettiin kokonaisuudessaan SPR:n kautta Ukrainan hyväksi. Paul oli tehnyt taulun vuonna 2014, kun Venäjä miehitti itäistä Ukrainaa ja Krimin niemimaan. Arpajaiset tuottivat 331 €. Kiitos kaikille senioreille, jotka tahtoivat olla tukemassa Ukrainan itsenäisyyttä.

Pirkanmaan kansallinen senioripiiri piti kevätkokouksensa Pälkäneellä Nuijantalolla 6.4.2022. Yhdistyksemme puheenjohtaja Eija Ollikainen toivotti kokousväen tervetulleeksi Pälkäneelle. Kunnantervehdyksen kokoukseen toi kunnanhallituksen puheenjohtaja Rainer Zeitlin ja senioriliiton terveiset kertoi liiton puheenjohtaja Anneli Taina. Piirin 10 yhdistystä käytti päätösvaltaa vuoden 2021 toiminnan ja tilien hyväksymisestä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Pälkäneen seniorien varapuheenjohtaja Tiina Kokkola.