Liikuntatapahtumat

Päiväretki Laipanmaalle 20.10.2022
Lokakuisena, aurinkoisena aamuna suunnattiin torstain kävelyretki Laippaan. Olipa hieno päivä. Osa valitsi lyhemmän reitin noin viisi kilometriä ja osa päätti vaeltaa n. 13 km. Kaikilla meillä oli kerrassaan hieno päivä upeissa maisemissa, hyvässä seurassa, mukavilla poluilla, välillä hieman aamuliukkailla pitkospuilla tasapainoillen Pälkäneen kauniista Laipanmaasta nauttien. Tulilla istuttiin, maailman menoa ihmeteltiin, kauniista luonnosta ja toistemme seurasta nautittiin.

Kävelyretkti Vehoniemenkylällä 15.9.2022
Kokoonnuimme Roineen Helmen pihassa, jossa kuultiin Roineen Helmen tarinaa. Sen jälkeen kävelimme rantaan Niemelään ja takaisin ja sitten Vehoniemen laavulle. Pirjo Maukonen toimi asiantuntevana oppaana ja kertoi laajalti kylän elämästä ja historiasta. Hieno retki.

Torstaina 25.8.2022 teimme kävelyretken Saarikylissä. Jussi Tiitola toimi paikallisoppaana ja saimme kuulla kivoja tarinioita menneiltä ajoilta sekä tämän päivän kuulumisia. Matkaa kertyi n. 6 km ja yli 20 senioria oli taas liikkeellä.

Kävelyretki Mallasniemessä 18.8.2022

Kevätkauden viimeinen kävelykerta päättyi Kari ja Irmeli Sillantaan upeasti kukkivaan puutarhaan, jossa kävelijät saivat nauttia kukkaloiston lisäksi myös isäntäväen tarjoamasta välipalasta.

Torstaina 16.6. pieni joukko seniorien kävelijöitä matkasivat Tampereelle kävelemään. Aamupäivän viileys vaihtui auringonpaisteeseen. Hyvillä mielin, turistien silmin nautimme kaupunkipäivästä kerryttäen mukavasti kilometrejäkin kävelykilometrikisaan.

Liikuntatreffit - pälkäneläisten eläkeläisten yhteiset treffit 3.6.2022
Pälkäneen seniorit olivat iloisesti mukana.

Seniorikävelypäivä Pälkäneellä 5.5.2022 klo 10. Yli 20 senioria reippaili Onkkaalan teillä, kujilla ja Kostian virran rannalla. Kahvit maistuivat kävelyn jälkeen Nuijantalon kahvilassa.

Kävelyretki 17.3. vetten päällä Mallasvedellä

Vuoden ensimmäinen hiihtopäivä 27.1.2022 Isokankaalla