Retket ja matkat

Pankkiyhteys: Pälkäneen seniorit ry  FI70 5377 0420 0276 45. Kirjoita Viesti saajalle -kohtaan retken nimi, esim. Repovesi. Osallistuminen kaikkiin tapahtumiin on jäsenen omalla vastuulla. Yhdistyksellä ei ole vastuu- tai tapaturmavakuutusta. Oma vakuutus kannattaa pitää kunnossa. Katso peruutusehdot täältä

Pirkanmaan senioripiirin ja Kansallisen senioriliiton matkat, katso tästä!

Airiston auringonlaskun ikuisti Juha Poutanen.

20.-21.8.2024 Saariston rengasretki

Seniorit matkasivat Luopioisten Linjan bussilla ja kahdekasalla eri lautalla kahden päivän ajan kauniissa ja ainutlaatuisessa saaristossa Paraisilta Nauvon, Korppoon, Iniön kautta Kustaviin. Kuvan nappasi mainio oppaamme Magnus Sundman retkemme loppusuoralla Kustavin käsityökylässä. Matkakuvia -ja tarinaa tulee myöhemmin Kuvat-osioon.

28.08.2024 Patikointiretki - Pukalan virkistysmetsä, Orivesi (säävaraus)

Pukalan virkistysmetsää on myös luonnehdittu Etelä-Suomen Inariksi. Tämä on nyt tämän kevään kokopäiväretkemme kohde.  Katso kohteesta lisää https://www.luontoon.fi/pukala

Oppaina retkellä toimivat Ritva Järvenpää, 0400 922099, Riitta Ranta, 050 5944450 ja Harri Kauttu, 040 5897715.

Valittavana kaksi reittivaihtoehtoa

Reitti 1:

Majalahti - Pukala - Iililammi - Iso-Musturi - Neejärvi - Majalahti, matka noin 6,0 km (eteläosa).  Katso reitit tästä.

Reitti vaiheteva, osin aika vaativakin. Edetään kuitenkin rauhalliseen tahtiin taukoja pidellen. Nautitaan maisemista ja yhdessäolosta.

Reitti 2:

Majalahti- Ronimaan laavu ja sen ympäristö, matka noin 3 km. Tämä reitti helppokulkuinen.

Evästaukopaikka: Roninmaan laavu ja tulentekopaikka, laavun edustalla olevassa saaressa tulentekopaikka, siltayhteys saareen. Evästaukopaikka sama molempien reittien kulkijoille eli siellä vietetään yhdessä aikaa.

Lähtö Pälkäneeltä: Klo 8.30 kimppakyydein. Kokoontuminen Kostia Areenan pysäköintialue.

Paluu Pälkäneelle:  Klo 16.00 mennessä.

Matkakorvaukset maksetaan kuljettajalle.

Ilmoittautumiset retkelle tästä tai Riitta Ranta, 050 5944450 viimeistään 23.08.

Päiväretki Tuusulaan

Ainolaan, Halosenniemeen ja Lottamuseoon on siirretty keväälle 2025.