Retket ja matkat

Pankkiyhteys: Pälkäneen seniorit ry  FI70 5377 0420 0276 45. Kirjoita Viesti saajalle -kohtaan retken nimi, esim. Repovesi. Osallistuminen kaikkiin tapahtumiin on jäsenen omalla vastuulla. Yhdistyksellä ei ole vastuu- tai tapaturmavakuutusta. Oma vakuutus kannattaa pitää kunnossa. Katso peruutusehdot täältä

Pirkanmaan senioripiirin ja Kansallisen senioriliiton matkat, katso tästä!

29.05.2024 Patikointiretki - Pukalan virkistysmetsä, Orivesi (säävaraus)

Pukalan virkistysmetsää on myös luonnehdittu Etelä-Suomen Inariksi. Tämä on nyt tämän kevään kokopäiväretkemme kohde.  Katso kohteesta lisää https://www.luontoon.fi/pukala

Oppaina retkellä toimivat Ritva Järvenpää, 0400 922099, Riitta Ranta, 050 5944450 ja Harri Kauttu, 040 5897715.

Kuljettava reitti:

Majalahti - Pukala - Iililammi - Iso-Musturi - Neejärvi - Majalahti, 6,0 km (eteläosa)

Reitti vaiheteva, osin aika vaativakin. Edetään kuitenkin rauhalliseen tahtiin taukoja pidellen. Nautitaan maisemista ja yhdessäolosta.

Evästaukopaikka: Roninmaan laavu ja tulentekopaikka, laavun edustalla olevassa saaressa tulentekopaikka, siltayhteys saareen.

Lähtö Pälkäneeltä: Klo 8.30 kimppakyydein. Kokoontuminen Kostia Areenan pysäköintialue.

Paluu Pälkäneelle:  Klo 15.00 mennessä.

Matkakorvaukset maksetaan kuljettajalle.

Ilmoittautumiset retkelle tästä tai Riitta Ranta, 050 5944450 viimeistään 25.5.

Meidän yhdistyksemme liikuntakerho teki tänne retken jo vuonna 2017. Tykkäsimme kovasti, upeita maisemia ja vaihteleva maasto. Nyt siis olemme toteuttamassa retkeä samaan kohteeseen  uudelleen.

5.6.2024 Päiväretki Porvooseen

Päivän aikana on mahdollisuus tutustua Porvoon tuomiokirkkoon, Runebergin kotimuseoon (eläk.hinta 6 €/hlö, Museokortti käy) ja Albert Edelfeltin taidemuseoon (eläk.hinta 7 €/hlö, ei Museokortti-kohde) sekä omatoimisesti vanhaan kaupunkiin ja sen tunnelmaan. Päivän päätteeksi mahdollisuus ostoksiin Brunbergin makeistehtaan myymälässä. Lounasta nautitaan ravintola Seireenissä.
Matkan hinta 80 €/hlö sisältää bussikuljetuksen ja buffet-lounaan.
Takaisin Pälkäneellä olemme noin klo 19.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset 8.5. mennessä tästä tai Rita Poutanen 0407473889.

Airiston auringonlaskun ikuisti Juha Poutanen.

20.-21.8.2024 Saariston rengasretki
Saimme lisäpaikkoja - vielä ehtii ilmoittautumaan matkaan mukaan!

20.8.2024
Lähtö Pälkäneen linja-autoasemalta klo 8. Paraisille saavutaan klo 11 ja siellä saamme oppaan mukaan. Vieraillemme Kuusiston linnarauniolla, nautimme lounasta Paraisten omalla viinitilalla ja tutustumme Paraisten vanhaan Malmiin ja keskiaikaiseen kirkkoon. Käymme myös Nordkalkin avolouhoksen näköalatasanteella. Matka jatkuu lautalla Nauvoon, jossa teemme oppaan kanssa kierroksen. Majapaikkamme on hotelli Strandbo, jonka lähettyvillä nautimme yhdessä illallista.

21.8.2024
Varhaisen aamiaisen jälkeen lähdemme klo 8.45 Nauvosta Korppoon puolelle, jossa Korppoon kierros ja sen jälkeen matka jatkuu Houtskarin puolelle, jossa nautimme lounasta. Iltapäivällä M/s Antonia lähtee Houtskärin Mossalasta Iniön Daleniin, jossa Iniön kierros. M/s Auralla jatkamme Kustaviin, jossa tutustumme savi- ja kynttiläpajaan ja juomme iltapäiväkahvit. Kotimatka alkaa klo 17.30 ja saavumme takaisin Pälkäneelle klo 21.

Hinta: 275 €/hlö/2hh, yhden hengen huoneessa 318 €
Matka toteutuu, mikäli vähintään 30 henkilöä osallistuu.
Hinta sisältää bussikuljetuksen, kahden päivän opastuksen, lauttamaksut, 2x lounaan, illallisen, iltapäiväkahvit ja majoituksen Nauvossa hotelli Strandbossa.

Lisätiedot: Harri Kauttu puh. 040 5897 715.

Ilmoittautuminen 30.6. mennessä tästä tai Tiina Kokkola puh. 040 7566 785.

Matkanjärjestäjä: Minimatkat Oy