Retket ja matkat

Pankkiyhteys: Pälkäneen seniorit ry  FI70 5377 0420 0276 45. Kirjoita Viesti saajalle -kohtaan retken nimi, esim. Repovesi. Osallistuminen kaikkiin tapahtumiin on jäsenen omalla vastuulla. Yhdistyksellä ei ole vastuu- tai tapaturmavakuutusta. Oma vakuutus kannattaa pitää kunnossa. Katso peruutusehdot täältä

Pirkanmaan senioripiirin ja Kansallisen senioriliiton matkat, katso tästä!

Airiston auringonlaskun ikuisti Juha Poutanen.

20.-21.8.2024 Saariston rengasretki

20.8.2024
Lähtö Pälkäneen linja-autoasemalta klo 8. Paraisille saavutaan klo 11 ja siellä saamme oppaan mukaan. Vieraillemme Kuusiston linnarauniolla, nautimme lounasta Paraisten omalla viinitilalla ja tutustumme Paraisten vanhaan Malmiin ja keskiaikaiseen kirkkoon. Käymme myös Nordkalkin avolouhoksen näköalatasanteella. Matka jatkuu lautalla Nauvoon, jossa teemme oppaan kanssa kierroksen. Majapaikkamme on hotelli Strandbo, jonka lähettyvillä nautimme yhdessä illallista.

21.8.2024
Varhaisen aamiaisen jälkeen lähdemme klo 8.45 Nauvosta Korppoon puolelle, jossa Korppoon kierros ja sen jälkeen matka jatkuu Houtskarin puolelle, jossa nautimme lounasta. Iltapäivällä M/s Antonia lähtee Houtskärin Mossalasta Iniön Daleniin, jossa Iniön kierros. M/s Auralla jatkamme Kustaviin, jossa tutustumme savi- ja kynttiläpajaan ja juomme iltapäiväkahvit. Kotimatka alkaa klo 17.30 ja saavumme takaisin Pälkäneelle klo 21.

Hinta: 275 €/hlö/2hh, yhden hengen huoneessa 318 €
Matka toteutuu, mikäli vähintään 30 henkilöä osallistuu.
Hinta sisältää bussikuljetuksen, kahden päivän opastuksen, lauttamaksut, 2x lounaan, illallisen, iltapäiväkahvit ja majoituksen Nauvossa hotelli Strandbossa.

Lisätiedot: Harri Kauttu puh. 040 5897 715.

Ilmoittautuminen: 30.6. mennessä tästä tai Tiina Kokkola puh. 040 7566 785.

Matkanjärjestäjä: Minimatkat Oy

Patikointiretki - Pukalan virkistysmetsä, Orivesi elo-/syyskuulla (säävaraus)

4.9. Päiväretki Tuusulaan

Alkusyksyn seniorien päiväretki suuntaa Tuusulajärven hienoihin maisemiin. Vierailemme Ainolassa, Halosenniemessä ja Lottamuseossa.

Retken hinta 78 €/hlö ja niille, joilla on museokortti 52 €/hlö.  Hinta sisältää bussimatkat, lounaan Ravintola Kerhossa, pääsymaksut, opastuksen Ainolassa ja kahvit Lottamuseossa.
Ilmoittautumiset  22.8. mennessä tästä tai Rita Poutanen puh.0407473889.
Tervetuloa matkaan!