Kokoukset

Yhdistyksen kevätkokous pidettiin Nuijantalolla 9.3.2023. Kokouksen alussa kunnanhallituksen puheenjohtaja Rainer Zeitlinin puhuu aiheesta: Kunta ja hyvinvointialue kuntalaisen hyvinvoinnin edistäjinä. Rainerin alustus kirvoitti hyvää keskustelua. Kokousasioina käsiteltiin toimintakertomus ja tilinpäätös. Kiitos kaikille mukana olleille.

Yhdistyksen syyskokous pidettiin Rönnvikin viinitilalla 9.11.2023. Kokouksen alkuun saimme vieraaksemme Seppo Hovin, armoitetun kerronnan  ja musiikin esittäjävirtuoosin. Lämpimät kiitokset Sepolle mukaansa tempaavasta esityksestä. Kokouksessa päätimme mm. uusista säännöistä. Jäsenmaksuakin päätettiin hieman korottaa. Puheenjohtajaksi valittiin jatkoon Tiina Kokkola. Hallitustyöskentelyn jättivät Rauni Tiililä ja Ritva Järvenpää. Hallitukseen valittiin uusina jäseninä Helinä Vuorenmaa ja Taina Aspila. Hallituksessa jatkavat Vesa Mellavuo, Tuula Päivinen, Tuula Niutanen, Matti Huomo, Rita Poutanen.