Yhdistyksen tiedottaminen

Yhdistys käyttää tiedottamisessa pääasiassa sähköisiä tiedotuskanavia. Yhdistyksen nettisivut toimivat sekä sisäisessä että ulkoisessa tiedotuksessa. Facebook-sivut ovat yhdistyksemme lisätiedotuskanava ja suunnattu sekä jäsenistölle että ulkopuolisille, samoin MeNyt-palsta.

Sisäinen tiedotus

Sähköisten tiedotuskanavien ohella sisäisenä tiedotuskanavana käytetään pääsääntöisesti yhdistyksen sähköpostia ja jäsenkirjeitä. Ryhmäsähköpostit jäsenille lähetetään Kilta-jäsenrekisteriohjelmassa olevan sähköpostiosion kautta. Niille jäsenille joilla ei ole sähköpostiosoitetta tai eivät halua sähköpostia lähetetään jäsenkirjeet ja muut tiedotteet paperipostina.

Ulkoinen tiedotus

Sähköisten tiedotuskanavien ohella tapahtumista ilmoitetaan säännöllisesti Sydän-Hämeen lehden (paikallislehti) MeNyt/Tulevat- palstalla.