Tapahtumat

Vasemmalla olevasta sarakkeesta löytyvät kaikki yhdistyksemme tällä hetkellä tiedossa olevat tapahtumat.

Alla olevassa tapahtumakalenterissa ovat tapahtumat, joihin voidaan ilmoittautua myös sähköisesti.

Kun ilmoittaudut yhdistyksen omaan tapahtumaan, valitse Järjestäjä: Pirkanmaan kansallinen senioripiiri ja Yhdistys:  Pälkäneen seniorit ry

Valitse luettelosta tapahtuma, johon haluat ilmoittautua, klikkaa sinisen tekstin päällä "Lisätietoja ja ilmoittautuminen".  Huom. jos perheestä ilmoittautuu kaksi, niin molemmat tekevät oman ilmoittatumisen omalla nimellään.

Sähköinen ilmoittautuminen toimii entisen käytännön rinnalla. Voit edelleen ilmoittautua myös sähköpostilla tai puhelimella kyseisessä tapahtumassa manitulle henkilölle.

Tapahtumien peruutusehdot löydät täältä

Maksut yhdistyksen tilille Pälkäneen seniorit ry  FI70 5377 0420 0276 45 eräpäivään mennessä.