Pälkäneen seniorit ry on vuonna 1976 perustettu puolueisiin kuulumaton yhdistys. Kuulumme Pirkanmaan piirin paikallisyhdistyksenä Kansalliseen senioriliittoon. Yhdistyksen jäsenmäärä tällä on hetkellä yli 140.

Yhdistyksemme jäsenmaksu on 28 €/vuosi ja tämä sisältää Senioriliiton jäsenlehti Patinan tilausmaksun. Katso myös Patina- digilehti

Me harrastamme liikuntaa sen eri muodoissa. Jäsenille tarjoamme ohjatun kuntosalivuoron, yhteiset keilavuorot, sauvakävelyä ja luontoretkiä, Kerhot.

Digikerho aloitti meillä toimintansa huhtikuussa 2017 ja jatkaa edelleen.

Teatteri-, konsertti- ja tutustumisretkiä teemme säännöllisesti, Teatterit, konsertit ja Retket. Olemme myös kunnan Ikäpisteen toiminnassa aktiivisesti mukana. Myös sinä jäsenenä voit antaa toiveita meidän toteuttamasta ohjelmasta.