Keilailu

Keilakerho käynnistyy  v. 2024 ma 08.01. klo 10.00
Kevätkaudelle  ilmoittautumiset tästä⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Lisätiedot: Harri Kauttu, puh. 040 5897715.

Säännöllinen harjoitusvuoromme Valkeakosken keilahallissa on ollut maanantaisin kello 10-11. Kuljemme sinne kimppakyydein kuljettajia vuoroviikoin vaihtelemalla. Tunnin harjoitusvuoro maksaa meiltä eläkeläisiltä 9,00 €, ja tarvittavat vuokrakengät lisäksi 2 €. Keilailun on todettu kehittävän tai ainakin säilyttävän tasapainon hallintaa ja koordinaatiokykyä. Parin kanssa samalla radalla vuoroin heitettäessä suorituskertoja kertyy tunnin aikana n. 50 - 80 kaatojen ja tarvittavien paikkoheittojen määristä riippuen, joten fyysistä harjoitustakaan ei voida väheksyä. Viikottainen harjoitusvuoro mukavan lajin parissa on myös henkinen ja sosiaalinen tapahtuma, jossa iloitaan omista ja toisten onnistumisista, eikä lannistuta vaikka kaadot ja paikot eivät aina onnistukkaan. Keilakerhon toiminta on ollut edellä kuvatun mukaisesti mukavan lajin parissa harrastamista. Keilakerhon vetäjä Harri Kauttu, puh. 040 5897715