Kuukausitapaamiset

pajuparvi.fi

Kuukausitapaamiset pidetään kuukauden viimeisenä torstaina.
Tapaamme toisiamme mukavan seurustelun merkeissä yhteisen omakustanteisen iltapäiväkahvittelun äärellä Viinikahvila Pajuparvella. Aloitamme klo 14. Toisinaan on jotain erityistä ohjelmaa ja toisinaan taas pelkästään vaihdamme kuulumisia ja viihdymme yhdessä. Kerromme tarkemmin tapaamisten teemoista, kun ohjelmat tarkentuvat. Toivomme, että ilmoitat tulostasi tapahtumaan linkin kautta tai soittamalla/tekstiviestillä: Tiina Kokkola puh. 040 7566 785. Kuukausitapaamisiin ilmoittautumislinkit aukeavat noin kuukautta ennen tapahtumaa.

To 25.4. klo 14 Kuukausitapaaminen Viinikahvila Pajuparvi
Tapaamme parhaassa senioriseurassa, monenlaisen kohtaamisen, keskustelun ja omakustanteisen iltapäiväkahvin äärellä. FM Jaakko Simola tulee vieraaksemme kertomaan aiheesta: Kesänviettäjien ja matkailijoiden Pälkäne 1800-luvulla ja 1900-luvun alkupuolella. Ilmoittautumiset 22.4. mennessä tästä tai soitto/tekstiviesti: Tiina Kokkola puh. 040 7566785. Tervetuloa kuulemaan, keskustelemaan ja kahvittelemaan!