Pakanranta - Mallasvesi 18.4.2024.

Elämäniloa ja voimaa

Yhdessäoloa, toimintaa ja virkistystä!

Yhdistyksemme on Kansallisen senioriliiton ja Pirkanmaan kansallisen senioripiirin jäsen.

Teemamme vuosille 2023-2026 on ”Elämäniloa ja voimaa"

Teemamme rohkaisee meitä suhtautumaan tulevaisuuteen optimistisesti ja positiivisesti.

Eläkkeellä alkavat hienot seniorivuodet

Arkisen työn tilalle on tullut paljon vapaata. Meidän eläkeyhdistyksemme voisi täyttää tämän tyhjiön.

Yhdistyksemme tarkoituksena on jäsenten sosiaalisen ja kulttuurisen toiminnan tarpeen tyydyttäminen sekä omasta kunnosta huolehtiminen. Toiminnassamme otamme huomioon eri-ikäisten jäsenten tarpeet sekä fyysisen että henkisen hyvinvoinnin ylläpitämiseksi. Yhdistyksemme tarjoaa sinulle harrastusmahdollisuuksia, mielenkiintoisia tapahtumia ja ennen kaikkea mukavaa yhdessäoloa muiden senioreiden seurassa.

Tervetuloa mukaan aktiiviseen joukkoomme!

Alla yhdistyksen Facebook-sivujen selausmahdollisuus.

To 9.5. Ei ole kävelyä
Toukokuun kävelyistä lisää tietoa tästä

Ke 29.5. Patikointiretki - Pukalan virkistysmetsä. Lisät. ja ilm. katso tästä!

To 30.5. Kuukausitapaaminen Viinikahvila Pajuparvella - lisätiedot ja ilmoittautuminen tästä

Kulttuuria kesään ja syksyyn. Kurkkaa lisätiedot täältä

Päivitetty 3.5.2024